torstai 7. marraskuuta 2013

Nyt ZOCOttaa ja pahasti!

Kuolataanko yhdessä?
Meni meinaan päivä ihan vituralleen ja läppiksen näppiskin on jo kohta kuolassa...
ipadista tyhjeni jo akku...olen meinaan jokusen tunnin istunut mukavasti tuolin mutkassa
(ei kerrota kenellekään; aloitin jo töissä en-ihan-yhtä-mukavasti)
ja selannut sivun toisensa jälkeen ja uudestaan alusta ja vielä keskeltä ja ja ja ....
-  niin piti olla pistämässä v i i m e i n k i n  niitä tulppaaninsipuleita maahan.
Mutta en sitten olekaan kun sekosin sukkiini (joita ei ole) kun katselin kuvia...
Ai ettäkö mitä?
No,  tarjottimia muun muassa.
Niitä samanlaisia isoja, joiden perässä juostiin puoli Istanbulia ja tehtiin pari kauppiasta katellisiksi toisilleen kun ostettiinkin viereiseltä.
Mutta ei mennä nyt Istanbuliin. Mennään Marokkoon!
Tai oikeastaan ei tarvitse edes nostaa pyllyä penkistä, mennään nettisoppailemaan ja
kuolataan kotona :)
Voi kun helppoa, ei tarvitse edes lentolippuja varata, voi nekin rahat törsätä suoraan omalta sohvalta.
Että lopeta se lätinä ja näytä mistä lätiset, niinkö?...no just!
Näistä:
http://kauppa.zocohome.fi/category/2/poufit

http://kauppa.zocohome.fi/category/2/poufit
 Olispa kuulkaa nyt helppo pistää tuhlaten se kaksi ja puoli donaa mikä vasta oli virtuaalitarjolla!
Pari Pouffia lähtis uuteen kotiin välittömästi - ja voi olla, että pukinkonttiinkin eksyis rinsessoille.
Just eilen tungin muutenkin täyteen kaappiin ylimääräisiä tyynyjä, noihinhan ne uppoais sisälle kuin veitsi voihin!
Ja katsokaa nyt tätä pöytää!
VAU!
 Vaatimattomat 95 cm halkaisija. Kelpais! Kelpais! Kelpais!
(toistanko mä jotenkin itseäni?)
http://kauppa.zocohome.fi/category/16/tarjottimet
Kun pyörittelen sitä uuden kodin pohjapiirustusta, niin väistämättä käy mielessä (ja tällä pöydällähän ei tietenkään ole asian kanssa mitään tekemistä), että onkohan se PellePelottoman kanssa rakennettu pöytä sinne liian iso...tämä olis aika passeli vaihtoehto tilalle...
(tosin Lokki vois olla ihmeissään tämän päällä....voi olla että anoppi tekis pian miniälle kainovienon kysymyksen, että vaihdettaiskos...saiskos sen hopean värisen "ristalli"härpättimen takaisin jos antaisin Lokin...)
Sanonko että tämä turhanpäiväinen haaveilu voi kostautua iiiiiisona virtuaalilaskuna...
Mä nimittäin huolisin kamalan mielelläni myös tämän Beni Ourain-maton!
http://kauppa.zocohome.fi/product/154/matto-beni-ourain-valko-ruskea-135260cm
Olishan se aika makee sitten kun alkaa taas huusholli vaihtaa väriään kesää kohti...ei siihen niin kamalan kauan mene. Kohta se päivä taas pitenee (sanoo yltiöpositiivinen kesänlapsi)

Tuossa oli ne mun kovasti vaatimattomat omat toiveet !
Ne ykköset, ensimmäiset!!
Pöytä taitais olla se herkku, mutta Pouf se todennäköisin hankinta. Beni O:n kohdalla jakan kuolaamista ihan suosiolla. Toistaiseksi.
Luulittekos te ihan oikeasti, että noin vähään(?) tyytyväinen olisin.
Ehei!
Katsokaa nyt tätäkin:
http://kauppa.zocohome.fi/category/5/valaisimet
Minä jo suunnittelin, että nykyinen eteisen perustylsä, perushuomaamaton plafondi muuttaa uuden kodin kattoon. *huokaus* - mä niiiiin voisin kuvitella nyt tuon sinne.
Ei meinaan olis tylsä eteinen kun tuo heijastelis peilikaapin ovesta kuvioita.
Tämäkin kyllä kelpais...helposti.
(niin että ketkäs sinne tupaantuliasiin olikaan tulossa...)
http://kauppa.zocohome.fi/product/30/casablanca-white-003

Näille en (ihan) vielä ole keksinyt käyttöä,
http://kauppa.zocohome.fi/category/4/piensisustus
 mutta ihan varmasti keksisin, jos vaikka pukki (siis joulu-) tois tuommoisia.
(siis ne tuparitkin tulossa...)
Onnellisena hymyilisin ja silittelisin niiden kaunista pintaa!
Ja arvatkaa harmittaako kun just postissa käydessä ostin uuden meikkupussukan.
Samalla rahalla olisin saanut nyt tämän
http://kauppa.zocohome.fi/category/11/laukut-ja-korit
- tai siis oikeastaan vähän halvemmallakin- ja kaupanpäälle tuo Fatiman käsi tuossa päällä olis tuonut hyvää mieltä. Ja kenties vähän onnea ja siunaustakin.
Eikä paha olis tämä peilikään! Paikkansa löytäisi sekin tällaisen peilihullun kotona.
http://kauppa.zocohome.fi/category/3/peilit
 Ja kun se ensi kesäkin on jo ihan melkein tuossa joulun jälkeen jo vuoroansa odottelemassa,
niin korikassi - eli tässä tapauksessa torikassi- kyllä sekin kelpaisi....
http://kauppa.zocohome.fi/category/11/laukut-ja-korit

Että ymmärrättekö miksi mä täällä olen kuolannut ja huokaillut.
Tuijottanut pankkitilin saldoa.
Rosmonnut jo itseltäni kolikkopurkin sisällönkin.
Suunnitellut melkein pankin rosmoomista, mutta kun siitä saa linnaputkaavankilaa,
ja rinsessojen vanhemmat vois tykätä kyttyrää jos mummu häviäis turvaverkostosta,
niin tyydyn nyt sitten hyödytämään sen ihan saman alennuksen,
jonka tekin saatte!!

Eli....kaikki nämä ihanuudet ja paljon, paljon muutakin löytyy täältä:
http://www.zocohome.fi/

 http://www.zocohome.fi/

 Ja nyt me jokainen saadaan siellä ostoksistamme alennusta - 10 %
yhteistyökoodilla: 

ZHjoulu2013

- ja koodi on käytettävissä aina 31.12. asti, voi siis törsätä ne joululta säästyneetkin pennoset....

Mikään kuvista ei klikkauksesta suurene, vaan jokaisesta pääsee (tai ainakin pitäisi päästä)
kyseisen tuotteen tai ko. kategorian sivulle. Tai ZocoHomen etusivulle.
Joten heleppoo kuin heinäteko - joka muistaakseni on helppoo...
Että eikun  shoppailemaan!
Jos ei muuta, niin saa ainakin mieleiset joululahjat itselleen.

Hmmm...mä taidan lähteä takaisin ZocoHomen sivuille,
vanhat kuolat kuivui jo.

*huokaus*
- se "puhu pukille" on niin nähty...osta ihan ite vaan -


29 kommenttia:

  1. Alas lampsia siitä niiden kukkasipuleiden kimppuun samalla tarmolla, ystävä hyvä :)

    VastaaPoista
  2. Ihan ite tilasin pouffin pari pvää sitten ja nyt jo postissa odottaa. Väri konjakki. Kuolasin pitkään ja hartaasti kunnes tajusin, että ihan ite on toimittava, turha odotella pukin tuomisia. Pöytä saa vielä odottaa, kunnes kohtaus yllättää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan ite tässä on pitänyt ostaa aikanaan porakonekin mistä kyllä "kirjoitin pukille" kakskytviis vuotta sitten, että eiköhän ne itse ole pouffitkin ostettava :)
      Paitsi että se työsduhteen itri sanonut porakone kyllä taitaa nyt mennä ohi, se on meikäläiselle tärkeysjärjestyksessä kuitenkin tärkeämpi.

      Mä odotin tämän firman nettikauppaa kuin hullu puuroa, mutta vielä on homma kuolausasteella, pakko kai katsoa se muutto ensin

      Poista
  3. Tuo pöytä on ihana ja peilikin kelpais !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ei auttais nyt roikkua millään nettikaupoilla :)

      Poista
  4. Ihana pöytä! Muistuttaa vähän entisaikain ns. tupakkapöytää. Olen etsinyt sellaista isoa tarjotinta, kulunutta, vanhaa, jolla saisin helposti pöydän pinnasta kuvaa vastaavan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla noita on isoja tarjottimia tarjolla. En tiedä olisinko omaani roudannut lentokoneessa, jos tämä väylä olis silloin tullut mieleen, kiven takana nimittäin ovat - ja kyllä sille hintaa tuli Istanbulin basaareillakin.

      Poista
  5. Mun mielestä on epäeettistä ettei heti alussa (tai ylipäätänsä missään kohtaa) lue, että kyseessä on mainospostaus. Jos teet yhteistyötä firmojen kanssa ja sponssaat niiden tuotteita, se pitäisi tulla selvästi esiin. Aika moni kuitenkin ottaa tällaiset postaukset tosissaan ja siinä on iso moraalinen ja eettinen ongelma. Mainoksen pitää olla rehellisesti mainos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule, tuolla voisi lukea, että yhteistyössä, mutta kun mä en näe tässä mitään muuta yhteistyötä kuin sen, että niin minä kuin sinäkin saamme molemmat sen kymmenen prossaa alea tuotteesta kuin tuotteesta - ja jos minä en jonkun tuotteen tai firman takana seiso, en siitä myöskään postaa!
      Eli tämä ei ole mainios, tämä on postaus! Ja kiitos kommentista kuka sitten lienetkin, minä seison nimeni takana, niin voisit tehdä sinäkin.

      Poista
  6. Mä kuolaan noita pouffeja!!! Pitäis saada äkkiä kämppä rempattua, niin vois ostaa lisää kaikkeeeee ihanaaaaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minäkin :)
      Mutta kun pitää kulkea nyt kotona mittanauhan kanssa ja funtsia, että mihinkäs kohtaan ne seinät siellä uudessa nyt tuleekaan, minkälainen rakonen tuon viereen jää...tai tämän....mahtuukos tämä....
      Paska nakki, mutta taitaa olla vaan pakko pari kuukautta maltaa. Tai käy niin, että se koti on ihan erilainen kuin on tarkoitus :D

      Poista
  7. Nyt iskit het kerralla kultasuoneet, taginet ja pouffit ... marokkolaistyyli on se mun juttu ! Marokossa ja Marrakesissa lomailleena. Ihastuin ikihyviksi. Pitää vielä siellä Istanbulissa käydä fiilistelemässä samansuuntaisia tunnelmia. Kaikki on vain niin juupelin kallista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks se vähän niin mene, että muistaa taas miks käy töissä :D
      - meinaan että jos alkaa sortuilemaan....mutta mä olen ihan tykästynyt tuohon pöytään ja pouffiin!!

      Poista
  8. Ei mää en kestä, piti tulla uudestaan kattoon. EIks NE vois järjestää arpajaiset? Noita lyhtyvalaisia mä voisin ottaa tusinan ja oih...parit Marrakech-tossut. oijoijoi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, arpajaiset oliskin kiva juttu.....täytyy alkaa facessa katsastamaan josko aina välillä olikin....

      Poista
  9. Minulla on kaksi tarjotinta, mutta jalkoja en ole ostanut, kun ne on minusta liian matalat. Vaikka nyt tuli kyllä mieleen, että pitäisköhän sittenkin... Tuollaiset kupit minulla on, kahvoilla. Ja kovassa käytössä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Usko tai älä, minä jo mittanauhan kanssa katselin...59cm korkeus, passais, 95 cm halkaisija, passais :)
      Ja muistan ne sun ihanat kuppisi, ne oli mukana kattauksessa silloin kun teidän terassilla syötiin! Uskomattoman ihanat!!

      Poista
  10. Tuo pöytä, juu juu ! Ehdottomasti kelpaisi tännekin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jalat vaan pikkiriikkisen tummemmiksi - mulla siis- niin se olis siinä. Ja sitten påitäis vaihtaa valaisin. Ja sitte...ja sitten...lapasestahan se lähtis, totta kai.
      Miks mä tulen niin kalliiksi itselleni? Siis jo pelkät haaveilutkin? Pöh!
      Ai niin, mutta enhän mä ihan vielä mitään tilannutkaan :) ( paino sanalla vielä!)

      Poista
  11. En kyllä ala kuolaamaan:) Okei, ihastella voin kuvissa ja toisten kodeissa, mutta aivan liian maheeta meijän kottiin ja menis varmaan liikaa eurojakin, ko kiva syödä muutakin, ku kaurapuuroa, vaikka terveellistä onkin. Nyt, kyllä iloitsen siitä, kun olen uskaltanut alkaa käyttää kommentoidessa nimeäni, mutta blogin aloittamista vielä jahkaan, ku olen niin herkkä ja jos en vaikka pysy asiasa, niin kuin en nytkään. Moikka moi, täällä sulla tykkään vierailla joka päivä. t. Jaana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän se tässä parasta onkin kun välillä jutut lähtee elämään ihan omaa elämäänsä :)
      Yleensä viimeistään kommenteissa rönsyilee, vaikka kyllä se postaillessakin joskus on jutun juoni unohtunut matkalla.
      Mutta onneksi tää ei ole niin kovin vakavaa :)

      Poista
    2. Niinpä niin, siis jospa vaikka täällä oppisin keventää.. -sama-

      Poista
  12. En hirveesti saanu tolkkua tuosta, mutta ihania kuvia. Minä olen siis se toinen mummo, joka tykkää hevistä ja jolla on myös kolme rinsessaa lastenlapsena.
    Et sinäkään varmaan saanut mitään tolkkua tästä (mulla on hammas kamalan kipeä ja paistan täällä makaroonilootaa) :(

    t: Piipa Keski-Suomesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Piipa, kyllä mä sen verran tolkkua saan kuin pitääkin :)

      Ja mä pöllö täällä taas suunnittelen ihan uudenlaista sisustusta....apua!!

      Poista
  13. Minä katsoin ensin tyhjään lompakkooni ja ymmärsin heti, että ZocoHome ei ole minua varten! Tiimarikin lopetti, joten kolikkopurkillakaan ei ole enää tarvetta käydä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika tyhjältä se meikäläisenkin lompakko näyttää, mutta onneksi se ei estä haaveilemasta :)
      Ja paiskimasta töitä kahta kamalammin! Mä just keksin, että haluan sisustustakan. Ei puutu kuin rahat.
      Tai sitten pitää käydä hakemassa Lillan takka kotiin....täällä on kylmä!!

      Poista
  14. Oi mitä ihkuja juttuja!!! Mamalle tohon ylle ihmettelisin että mä tänää katoin että täällä Vaasassa ainaki Tiimari vielä porskuttaa entisellää..weird..just miehelle sanoin että eikö se lopettanutka!!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin lukevinani jostain, että Tiimari yritettäis pelastaa...en ole kyllä nyt sattunut sellaisille nurkille missä täällä niitä on ollut, mutta on mulla se käsitys, että auki ne vielä on.


      Poista

♥kiitos kiitos kiitos ♥